El's Novel Blog Official
About Stuff Diary D'Board +Follow







|



Nak hadiah ? Tekanlah salah satu dekat atas:3
Click mine? Click yours

Template by : El


SHERINA SHERIDAN - She's my sister, twins, friends, enemy, girlfriend, she's everything for me. She's there when I'm in pain, when I'm happy, sad. I really don't want to lose her cause she is the best BFF I ever had. #PianoGirlz


Aku, Dia dan Coklat ~ Sinopsis

Amirah Laila seorang gadis berumur 25 tahun yang belajar di Limkokwing University di London. Menetap semula di Kuala Lumpur pada 5 Jun 2011. Beliau lebih senang dipanggil Lola. Mempunyai 5 orang adik-beradik dan dia yang pertama dari 4 orang adik beradiknya yang lain. Seorang yang aktif dan suka membeli-belah di tempat kegemarannya di Pavillion. Selepas beberapa hari menetap di Kuala Lumpur, dia membuat cadangan untuk mencari kerja dan akhirnya dia mendapat kerja di sebuah syarikat yang dimiliki oleh ayah kepada rakan baiknya, Arisya dan juga berdekatan dengan rumahnya. Setelah sebulan bekerja di situ, dia berjumpa dengan seorang pemuda tampan yang bernama Daniel. Sehari selepas dia berjumpa dengan Daniel, Lola sering diberi bunga dan coklat. Hampir setiap hari! Siapa yang berikan dia bunga dan coklat itu, dia sendiri pun tidak tahu. Dapatkah Lola tahu siapa pemberi bunga dan coklat yang rahsia itu?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rasanya itu sahaja dulu buat masa ini . InshaAllah bahagian 1 'Aku, Dia dan Coklat' akan ditulis pada esok harinya . ☺ Terima kasih kerana sudi membaca !

Salam sayang ,
El .




Nak hadiah best ? Klik banner atas tu :)